.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف 33 هزار كيلوگرم برنج احتكار شده

رئيس سازمان بازرگاني خراسان شمالي گفت: 33 هزار كيلو گرم برنج احتكار شده توسط بازرسين اين مركز در سطح استان كشف و ضبط شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، محمدرضا كفاشي امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به كشف اين ميزان برنج از انبارهاي واحدهاي صنفي و كاميونت ها، ارزش ريالي اقلام كشف شده را بيش از 900 ميليون ريال اعلام كرد.

به گفته وي طرح شناسايي و برخورد با محتكران در اين استان ادامه دارد و پرونده هاي تخلفات ضمن ارجاع به تعزيرات حكومتي و مركز تخلفات صنفي اين استان، خارج از نوبت رسيدگي خواهد شد.

اين مسئول تصريح كرد: تا كنون در اين زمينه پرونده هاي قابل توجهي تشكيل و آراي متناسب با ميزان تخلف از سوي مراكز مربوطه صادر شده است.

وي ضمن ضروري خواندن تداوم طرح هاي نظارتي و بازرسي، از اجراي برخي برنامه ها در اين زمينه خبر داد.

كفاشي همچنين از شهروندان اين استان خواست تا گزارشات خود راجع به تخلفات واحدهاي صنفي، به مراكز نظارت و بازرسي اين سازمان و ادارات سطح خراسان شمالي گزارش نمايند.

رئيس سازمان بازرگاني خراسان شمالي در بخش ديگري به توزيع 70 تن برنج در سطح اين استان به منظور كنترل عرضه و تقاضاي بازار مصرف اشاره كرد و يادآور شد: اين مقدار برنج به زودي در بازار اين استان از قرار هر كيلوگرم 23 هزار و 500 ريال توزيع مي شود.

كفاشي عمده اين برنج هاي وارداتي را پاكستاني ذكر كرد كه بخش عمده اي از آن به منطقه وارد شده است.

گفتني است شوك ناشي از افزايش قيمت برنج در خراسان شمالي سبب شده است تا برخي از فرصت طلبان به بهانه نامعلوم بودن قيمت‌ها، اقدام به دپوي اين محصول در منطقه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.